2008 m. gegužės 28 d., trečiadienis

Interviu su Vilnele

Vilnelė - viena rašyko "galvų", didžiausias galvos skausmas Emvilkei.

1. Savo dienoraštyje ieškojote "gerbūvio rašykui". Ar iš 90-ies komentarų radote nors vieną, kurį bus bandoma įgyvendinti?

Radau ten visko, tiek tų, kurie niekada nebus įgyvendinti, tiek tų, kurie jau beveik realizuoti. Kai kuriuos, beje, buvo galima iš anksto nuspėti, tokius kaip komentarų trynimas ar eiliniai pareiškimai, kad vertintojai nesąžiningi. Kiti buvo įdomūs, bet netinkantys rašykui ar dabartinei jo situacijai. Nežinau, ar tuo atsakiau į klausimą, bet pirštais į konkrečius komentarus rodyt nenoriu (šypsosi)

2. Ką įžvelgiate kaip didžiausią rašyk.lt problemą? Ar žinote šios problemos sprendimo būdą?

Šiuo metu aktualiausia problema yra neaktyvumas po kūriniais. Turiu omenyje labai mažą kūrinių ir balsų skaičių. Vienas sprendimas jai, kuris jau numatytas - lygių sistemos keitimas, apie kitus mažesnius ar didesnius motyvacinius pokyčius galvojame. Bet kuriuo atveju, to nepavadinčiau didžiausia problema, tik aktualiausia dabar. Didžiausia problema aš laikyčiau tai, kas yra ir vienas didžiausių rašyk.lt pliusų - viso šito reikalo masiškumą. Čia aš noriu pasakyti, kad rašykas niekada nebus kokybiškos literatūros ir kokybiško komentavimo vieta todėl, kad jis atviras visiems, bet tai kad jis atviras visiems lemia svetainės populiarumą.

3. Vartotoja Emvilkė pastaruoju metu įtin garsiai prabilo esą Vilnelė yra netinkama vadovauti rašyk.lt. Kaip pakomentuosite šiuos pasisakymus?

Vilnelė gal ir nėra tinkama vadovauti (tiesa pasakius, aš dar ir nemėgstu to daryti) ir gal net nusišalintų Vilnelė nuo visų pareigų, kaip kad siūlė kažkur blogo komentaruose (kokia tai būtų man šventė), jeigu dabar nebūtų tas metas, kai reikalingas kiekvienas žmogus, geresnis ar blogesnis. Turiu omeny, kad administratorių (tų durnių, kurie neaiškų kodėl vargsta su tais tekstais ir dar už tai susilaukia piktų komentarų) dabar kaip niekad trūksta.

4. Rašykas šiuo metu (jau dvi dienos) turi dvi, iš esmės tą pačią funkciją atliekančias struktūras - forumą ir rašyko blogą. Kuriai jų teiktumėte pirmenybę ir kodėl?

Nesakyčiau, kad jų funkcija yra ta pati. Forumas yra skirtas aptarti visokius įvykius, pasiskųsti, prekiauti knygomis ir šiaip paplepėti, o blogą aš matau kaip vietą, kurioje tie įvykiai išryškinami, keliamos problemos (kuriomis galima forume pasiskųsti), aptariamos įvairios temos, išsakomos nuomonės. Forumas iš principo yra diskusijos, o blogas - nuomonės (apie kurias paskui diskutuojama komentaruose). Tai šiek tiek skiriasi. O kadangi funcionalumas skiriasi, tai apie pirmenybę nėra ir ką kalbėti.

5. Grįžtant prie administratorių: Kodėl trūksta administratorių? Ar maža žmonių, norinčių prisijungti prie administracijos?

O tu ar norėtum valandą, dvi kasdien skirti svetainei ir už tai susilaukti priekaištų iš vartotojų ir dar keleto virtualių taškų, kurie yra vienintelis administratorių atlyginimas? Be to, ne kiekvieną ir mes priimtume į savo tarpą - tam reikia nors minimalios kompetencijos ir kiek įmanoma didesnio sąžiningumo. Ir, savaime aišku, didelio aktyvumo. Kai pradedi dairytis, pamatai - tokius kriterijus atitinkančių yra ne tiek jau daug.

6. Ar šiuo metu rašyke matote nors vieną talentingą poetą/prozininką/šiukšlininką (abiejų lyčių)? Ką įvardintumėte kaip didžiausias būsimas ir esamas rašyko žvaigždes?

Šiuo metu didžiausia rašyko žvaigždė turbūt yra Emvilkė (šypsosi). O galinčių gerai rašyti svetainėje yra. Ir ne vienas kitas, o koks 15-20 susirinktų. Bet nevardinsiu, nes paskui dar įsižeis nepaminėtieji (šypsosi).

7. Ar būna momentų, kad užsinori mesti rašyką velniop su visais jo grafomanais ir genijais, bei "genijais"?

Labai dažnai. Iš tiesų, tai turbūt mesčiau visą tą reikalą tuoj pat, jei tik žinočiau, kad mano darbai bus nudirbti ir be manęs. Paskui, po kokio pusmečio, atsigavusi vėl sugrįžčiau ką nors pakuolinti.

8. Ką jūs įvardinate kaip sugebėjimą "gerai rašyti"? Ar šie autoriai galėtų tikėtis, kad jų kūryba susidomės leidyklos?

Kad tavim susidomėtų leidyklos, pirmiausia reikia to norėti, paskui - turėti parašius kokią knygą ar pan. Čia jau atskira tema. O geru rašymu aš laikau kūrimą kažko su galingu meniniu užtaisu, rimtai smogiančiu tau į smegenis. Na maždaug taip. Sunkus šitas klausimas (šypsosi).

9. Pabaigai: Kas gero?

Viskas gerai. Ir kuo toliau, tuo geriau (šypsosi).

13 komentarų:

Emvilke rašė...

Kvieti mane rašyti problemas į šį blogą? Paskui varai ant manęs ir iškraipai mano teiginius???????///

Anonimiškas rašė...

Matyt gerb. Emvilkė nesusipažino su šio blogo "nuostatų" kažkelintu (atrodo 6 ar 7-u) punktu. Tame punkte akcentuojama, tai kad blogo nariai neprivalo būti "vienas kumštis", "viena komanda". Anaiptol, blogo nariams leidžiama "važiuoti" arba "varyti" ant kitų komandos narių.
O kur iškraipiau tamstos teiginius? Na žinoma, žodis į žodį neparašiau, bet atrinkau jūsų pareiškimų leitmotyvą. Visai nepagrįsti kaltinimai.

Emvilke rašė...

hmmm...
aš nerašiau,kad vilija netinkama vadovauti,aš rašiau,kad ji netinkamai elgiasi kaip vadovė dėl nepagrįsto kuolinimo ir pasididžiavimo tokiu absurdu.
Be to -ji tikrai nėra mano galvos skausmas.
Kokio velnio rašyt savo nuomonę, jeigu su ja šitaip.
Varyt vienas ant kito??? Nea .
Tada pasitraukiu -ne taip įsivaizdavau blogą. ET....

Vilnele rašė...

greit pasiduodate, Ema :)

Anonimiškas rašė...

įdomus intervas, gerai padarytas

Anonimiškas rašė...

Pasitraukiat, tai pasitraukiat. Nereikia manyti, kad čia kažkoks bendraminčių blogas. Jeigu jūs nemėgstate Vilnelės - puiku, tai jūsų nuomonė. Tačiau reikėtų gerbti ir kitų nuomones. Jei norėsite grįžti - visada prašom.

Anonimiškas rašė...

net 15-20 gerai rasanciu, ohoho. o cia is aktyviu, ar is tu, kurie jau RIP ATA ATA? :) vilnele rules! vilnele i prezidentes!

emvilke, nepasiduok!

Vilnele rašė...

majestai, tu pirmu numeriu, žinoma!

Anonimiškas rašė...

Sia tau kad nori. tai tipo as jau irgi priskirtas prie tu "RIP ATA ATA"? :) as gi nerasau i rasyka jau gana netrumpa laiko tarpa :) o kitu maniskiu tu ir neskaitei :P Brauk mane is saraso! as gi grafomanu sektos narys!

Emvilke rašė...

Prie ko čia nuomonės?
Garbinkit jūs tą vilnelę iki apalpimo, bučiuokit ,kad ir padus jai.
Bet to,ko aš neparašiau ir kas jums atrodo,kad man atrodo - rašyti nekorektiška.
Aš būčiau pratęsusi rašyko ligų simptomatiką ,bet parašiusi tik trumputę pradžia , susilaukiau puolimo su pafantazavimais,kaip ir ką aš galvoju, db vėl...
Vėl visi prieš vieną. Atsibodo.
Tie,kurie mano taip,kaip aš -tyli,nes tingi ir tt.

Anonimiškas rašė...

Kažkodėl aš labai jus suprantu, Emvilke, nes seniau pats buvau kaip "pertraukos emvilkė", vienas prieš visus.
Deja, jūs klystate jei manote, kad garbinu Vilnelę. Tiesiog neturiu prie ko prisikabinti jos vadovavime, o be to man atsibodo rietenos.
Jei turite daugiau savo bendraminčių rašyke (t.y tų kas nekenčia Vilnelės ir t.t) - galite juos pakviesti prisidėti prie šio blogo veiklos. Kaip žinote dabar priimami visi norintys prisijungti.
Ir dėl pasitraukimo iš blogo - patarčiau neskubėti, nes man rodos čia dar tikrai nieko tokio nenutiko (būna ir daug rimčiau).

Ana Aleksandravičienė rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.
Ana Aleksandravičienė rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.