2008 m. gegužės 30 d., penktadienis

Kažkoks hibridas, kuris "nereikalaus jokių programinių keitimų", eilinės nesąmonės - geriau net neskaitykit

Pirmų šešių eilučių (įskaitant ir šią) galite neskaityti - psichodelika. (Pastaruoju metu labai madinga rašyti tai, ko niekas nesupranta)

Jūs dar nesupratote? Ką gi, dar nieko ir nepasakiau.

Vilnelė klausė, o Majestas atsakė. Dar nesupratote? Pasitikrinkit savo intelekto koeficientą.

Majestas į nieką neatsakė, o Vilnelė nieko neklausė, nes Vilnelė prašė pagalbos, o Majestas pasiūlė IDĖJĄ. Žinau skamba keistai, bet jau turbūt pradėjote suvokti. O gal dar ne, eh. Alkoholis kenkia.

O dabar rimčiau. Kai Didž. Gerb.Vilnelė, kurios aš neapdovanosiu tokiais "antpečiais" (nenusipelnė, nors manau kai kam tai patiktų) savo rašyko dienoraštyje panoro išgirsti "liaudies" balsus, vienas pirmųjų komentarų buvo iš vartotojo vardu Majestas. Skambėjo va taip:

"galėtumėt sukurti "mūšių aikštelę", kur vienas rašykas galėtų pats iškviesti i mūšį kitą rašyką ir eilėraščiais išsiaiškinti, kas turi daugiau smarvės. būtų linksma ;) visi galėtų būti vertintojais ir nuspręsti, kas kietesnis. man patiktų, iškviesčiau tave muštis!"

Dabar prašyčiau jūsų nurimti, padėti mobiliuosius telefonus į šalį - Majestas nežada jūsų mušti. Vėl psichodelika.

Skaitytojui turbūt pasistojo klausimas, kodėl aš šitą pastebėjau. "Na ir kas? Velniop tą rašyką, o jei programeriui patiks ši idėją- įgyvendins. Aš geriau alaus išgersiu ir haiku papostinsiu." O dabar atsakykit, ką daryti man? Haiku iš principo nerašau, nes nesuprantu, o alaus, pagal LR teisės normas, gerti negaliu (viešoje vietoje). Be to ši idėja būtų užklota laiko dulkių, nes programuotojams būtų kiek daugoka darbo tokį "bajerį" padaryti. Vėl iškyla tos pačios problemos - neaktyvumas, kitų nesupratimas, nieko nedarymas, stiklinėje audrų kėlimas.

Ir ką aš dabar darysiu? Neatspėsite niekada. Improvizuosiu t.y pabandysiu Majesto idėją padaryti įgyvendinamą. Reiks pasitelkti rašyko blogą, Vilnelę ir kitas spec. jėgos struktūras, bet... Bandysiu.

Ilgas ilgas postas, be jokios naudos.

Teisinis reglamentavimas.

Kadangi idėją "išrado" Majestas - jis tampa oficialiu šios idėjos autoriumi. Taip pat nereikia pamiršti manęs - mažamečio grafomano, kuris groja jūsų nervais jau kokius metus. Aš tampu idėjos moderatoriumi.

Idėjos moderavimas.

Virtualios mūšių (1x1) aikštelės niekas nežada kurti, nes tai reikalaus nežmoniškų programinių keitimų (jūs man padėkosite). Laikas paimprovizuoti ir "pajungti" rašyko blogą - didžiausią stichinę šių metų nelaimę. Pirmiausia peržvelgsiu, kaip vyktų "mūšis" pagal originaliąją ir utopinę Majesto idėją:
1. Vienas autorius iškviečia kitą autorių į mūšį.
2. Dvikova.
3. Vertinimas.
4. Šampanas ir laisvo elgesio merginos.

Dabar - mano pamoderuota versija:
1. Autorius iškviečia autorių į mūšį. (Tai padaroma komentaru po savaitiniu, specialiu rašyko blogo įrašu. Kitas autorius pakelia pirštinę komentaru po tuo pačiu įrašu.)
2. Išrenkama komisija. (Rašyko blogas pasiūlo vietas dvikovos komisijoje. Jei neatsiranda norinčių - komisiją išrenka patys besikaunantys ar dar kas nors.)
3. Vyksta dvikova. (Bloge paskelbiamas mūšio laikas. Abu besikaunantys publikuoja savo kūrinius rašyk.lt svetainėje, prirašydami jog kūrinys priklauso "dvikovai".)
4. Vertinimo komisija susipažįsta su abiem kūriniais ir po jais palieka savo komentarus su dvikovos nugalėtoju vardu / balų skaičiumi.
5. Balai sukalkuliuojami ir paskelbiamas dvikovos nugalėtojas. (Sidras ir televizija).

Pabaigai.

Man būtų beprotiškai malonu, jei Vilnelė ir Majestas, bei kiti pareikštų savo nuomonę šios idėjos klausimu. Stengiuosi daryti bet ką, kad rašyke būtų nors kiek daugiau veiksmo. Padiskutuokime apie tai.

11 komentarų:

Anonimiškas rašė...

mano vardas yra Vova (sutrumpinta Vladimir versija), Majestas, tik slapyvardis.

parasysiu siek tiek veliau savo nuomone tikrai, na, nebent eisiu gert, tai tada reiks palaukt. :)

Beje, mano pirmas komentaras po dnr buvo: "emvilkei penktą lygį!"

Anonimiškas rašė...

Sveikas, Vova.

Anonimiškas rašė...

Na, gan įdomus sumanymas. pabandykim kiekvieną tavo punktą paanalizuoti, taip, manau, bus paprasčiau.

1. Na, beveik nieko nesiskiria nuo manojo punkto. Nors gali kilti problemų, jei tarkim tai taps bent šiek tiek populiaru, ką čia sumąstei, tai tu pirštinių bus labai daug, bet praleidžiam, tiek jau to.
2. Dėl šito punkto aš nesutinku. Savo sumanyme aš norėčiau, kad balsuotų visi, nepriklausomai nuo jų lygio ir komentuotu (komentaras ir balsavimas būtų neatsiejami), be to, aš galvojau apie "taip/ne" modelį ir, aišku, kokybę. Nes tarkim sugalvos kokie du visiškai beraščiai rašykai pasimušti ir parašys kažką labai nelabai nieko, tuomet net neverta už tokį balsuot. Šiuo atveju tavo ta komisiją galėtų vertintį kokybę ar kažką panašaus.
3. Nesutinku. Dabartiniai mūšiai vyksta anonimiškai, kad bent jau šiek tiek būtų galima sumažinti subjektyvumo lygį ir atskirtį kūrinį nuo autoriau. (tipo, vertinamas kūrinys, o ne autorius).
4. Na, dėl balų ir komisijos jau pasisakiau.

Be to, mūšių pradžią rašyk.lt berods dave varzha, o ne aš. Aš tik ilgai buvau nepatenkintas dėl "battle" pirminio pavadinimo, bet tai jau praėjo.

Taip pat, manau, kad šis dalykas nėra šiuo metu svarbiausias rašyk.lt, nors kiek prisimenu, po mano komentaro Vilnelė sakė: "majestai, pašnibždėsiu, kad to, turbūt, sulauksi ;)".

Aš, asmeniškai, nedalyvaučiau tavo variante, tik dėl to, kad reikėtų publikuoti parašytą darbelį rašyk.lt svetainėje, kaip paprastą kūrinį, jei kažką pakeistum, gal ir sudalyvaučiau. Mesčiau liemenėlę į Vilnelę arba emvilkę, nors ir Rivą pakankinčiau. :)

Beje, geriau jau vargos komentaro paprašytum, jis tuoj greitai paaiškintų, kas šiuo metu labiausiai aktualu rašykams yra, nors atrodo jau čia rašė.

peace.

Ps. šiandien išlaikiau "autorinės teisės" įskaitą.

Anonimiškas rašė...

Manau, kad Varga galėtų mus apšviesti, kas dabar aktualu rašyke.

1. Jei susidarys dvikovų perteklius - teks norinčius rikiuoti į eilę. Mano manymu vienu metu turi vykti viena dvikova, kad dėmesys būtų sutelktas į du autorius.
2. Būtų galima pasitelkti viešo balsavimo rašyko bloge galimybę. Problema tame, kad gali subalsuoti ir tie, kurie nebus skaitę dvikovos kūrinių.
3. Sprendimas: abu autoriai atsiunčia kūrinius į e-mailą man. Aš abu tekstus publikuoju rašyko bloge, neatskleisdamas tapatybių.

Ką nors sugalvosim. Teisę studijuoji? :)

Emvilke rašė...

Nesiruošiu kelti jokios Vovočkos liemenelės( įdomu, ten tikrai jo?)

Anonimiškas rašė...

ne, as liemeneliu nenesioju. nusipirkciau kokia didesne, kad tamstai tiktu ir mesciau :)

Emvilke rašė...

O pataikysi?(turiu omeny dizainą, firmą, dydį ne vien pagal apimtį)
Kad dar tiek neuždirbi,manau.
Nesikaštuok.
aš tai tau tuščią alaus skardinę mesčiau - pigiau.

Anonimiškas rašė...

neuzsisvajok, emvilke.

Vilnele rašė...

šiaip jau galiu atskleisti paslaptį, kad šitokie mūšiai jau kaip ir pradėti programinti. žinoma, tai nereiškia, kad jie bus įgyvendinti ryt/poryt - greičiau jau kadanors iki kitų metų :)

tad jei tikrai yra norinčių, galime pamėginti pažaisti pagal Dariaus pasiūlytą variantą. Tik ar bus, kas žaidžia - visgi vasara...

Anonimiškas rašė...

Aš čiūr po majesto

Anonimiškas rašė...

Žaidimų aikštelėje - smėlio dėžė tas www.rasyk.lt puslapis. Jūs pažiūrėkite, kaip atrodo iš pašalės visi tie keiksmažodžiai ir bjaurus elgesys su vartotojais. Juk, jei nepagiri kokio ėriuko vilko kailiu - banas visam gyvenimui :) Juokingai man visa tai atrodo, nes esu racionalaus proto dar asmuo. Klounada ir tiek dedasi tame puslapyje. Sėkmės vaipytis prieš vienas kitą. :)