2008 m. birželio 4 d., trečiadienis

Rašykų dienoraščių apžvalga (nereguliari ir beprotiškai nuobodi)

"Kodėl niekas neapžvelgia, neišaukština manųjų kūrinių?"- dažnas pagalvojo perskaitęs šio įrašo pavadinimą. "Kodėl gaištamas laikas kažkokiems dienoraštukams?"- apmaudžiai ir retoriškai keliate antakį. Nežinau, tikrai nežinau. Na gal aš neturiu kompetencijos aptarinėti mūsiškių grafomaninės literatūros liūtų kūrybos vaisių? Juk aprašyti kažkokį dienoraštuką nereikia nei didelio proto, nei talento ir t.t ir panašiai. Šia linksma gaida pradėsiu mūsiškę dienoraščių (spaudos) apžvalgą.

Prieš pradėdamas pareklamuosiu naująjį pertraukos blogą http://pertrauka.blogspot.com. Vilnele, nurimk. Mes rašyko blogas. (pinigus už reklamą siųskite adresu...)

Pirmiausia mano akys užkliuvo už beprotiškai ilgo dienoraštuko pavadinimu "Slogus prisiminimas". Dar neskaitęs nusprendžiau, kad tokio ilgumo dienoraštis su tokiu pavadinimu turės kažką įdomaus. Paskaitykim.
Kažkokia buitinė, lietuviška siaubo literatūra. Tingėjau skaityti, o ir baisu nebuvo nė velnio (neperteiks tekstas tų emocijų, neperteiks)

Retorinis klausimas. Nepagavau kampo, bet jūs turbūt pagausite.

Dar vienas. Sąsajos sąsajoms nelygu. Galvokite savo galva.

Negailestinga tiesa. Gal kada nors pradėsite rašyti ilgesnius dienoraščius, a? Tik ne per ilgus, žinoma.

O mano mintyse skamba NL daina "Tankistas". Na aišku, grafomaninės literatūros genijai tokio šlamšto neklauso, bet galiu pasakyti, kad toje dainoje beveik žodis į žodį atpasakojamas šis dienoraštis.

Manyčiau, kad a.

Tuo ir baigsiu savo trumpą apžvalgą. Atsibodo. Čia atvirai, o jei jums patinka gražūs, nesuasmeninti atsakymai - "Manyčiau, kad viskas".

4 komentarai:

Emvilke rašė...

Na bliamba ,kodėl kažkoks pienburnis imasi komentuoti mano asmeninio įrašo supratimo žalio neturėdamas. ten aš įdėjau Chaimui ir tik jam paprašius.
Ar tu ten ,ar kitas turėjo gaudyt kampus?
na klmn jokia ten buitinė siaubo literatūra- eik po kūriniais ir komentuok. Ar manęs klausei? Aš jį ryt slepsiu,kai Emilis pasiims, durnio makaule tu.
Užkniso galutinai -trink skubiai mane iš tų blogerių -
gėda čia jam kažkaip priklausyti.

Riva rašė...

www.menlapis.visiems.lt

žvilgtelk ;) Blogas niekur nedingo ir net tave dizainerė į apžvalgą įdėjo ;)

Anonimiškas rašė...

Ką čia ir besakysi :D Deja, mane ima tik juokas, tad nuo platesnių komentarų susilaikysiu :D

Ana Aleksandravičienė rašė...
Autorius pašalino šį komentarą.